Quantcast
Browsing all 14 articles
Browse latest View live

Clik here to view.

Dia 443: Adéu Kuala Lumpur, fins la propera

25 d’agost Última nit, últimes hores a la ciutat que hem sentit més propera a una casa. Aquella que ens ha servit de refugi. De parada i fonda per a un viatge llarg, on descansar, reposar i dedicar-te...

Dies 444 i 445: Trànsit d’una nit a Sri Lanka

26 i 27 d’agost Hi havíem de passar més dies, però el busseig per la illa de Koh Tao ens va alterar els plans. Ja teníem els bitllets d’avió cap aquí, i canviar rumb no era opció, així que aprofitant …...

Clik here to view.

Dia 446: Dia per Dubai, la ciutat del “jo més”

28 d’agost Després de quatre hores de vol on hem escurat cada minut per dormir, hem aterrat a Dubai, on aprofitarem unes quantes hores per poder visitar aquesta ciutat on sembla que el seu lema és: ” i...

Clik here to view.

Dia 447: Descobrint Jordània: de la pau romana de Jerash a la caòtica Amman

29 d’agost Avui, delectant als lectors que tantes i tantes vegades ens ho han demanat, torna al blog….. la Glòria, per encetar el nostre periple plegats per terres jordanes. Apa va, a gaudir de les...

Clik here to view.

Dia 448: Llegint la Vanguardia al Mar Mort

30 d’agost Mosaics a Madaba, vistes des del Mont Nebo de la terra promesa, i llegir el diari sobre les aigües del Mar Mort. Un dia complet, amb un mica de tot. Si diuen que Moises va trobar la terra …...

Clik here to view.

Dia 449: El castell de Karak

31 d’agost No m’acabo de trobar del tot bé, una mica de febre i un mal de cap persistent que em fa la guitza. Potser això de dormir en hotels de luxe el meu cos no ho tolera. Esperem que … Continua...

Clik here to view.

Dia 450: I finalment….. visitem Petra!!!

1 de setembre El Mario avui tenia una mica de febreta. Així és que s’ha quedat a l’hotel i l’Eva i jo ens hem anat cap a Petra, la ciutat nabatea. I ho hem fet molta d’horeta. Per llevar-se aquí …...

Un viatge infinit

Ja som a casa. Ítaca ens rep i no ho fa com deien les escriptures. El camí de rajoles daurades esperat, tremola a cada passa. S’esquerda el que tantes vegades havíem somiat seria la nostra tornada. El...

Clik here to view.

Dia 451: Seguim recorrent Petra

4:30 del matí i ja sonen els resos de la Mezquita. No se perquè ens entestem a posar el despertador, si en tenim un de molt més potent… ☺ Però avui costa més d’aixecar-se, suposo que per la matinada...

Clik here to view.

Dia 452: El Mar Roig a Aqaba

3 de setembre Una última crida a resar. Jo no m’aixeco, no perquè encara no em trobi massa bé, ni perquè no hi cregui… si no per rebel·lia. Això no deu ser bo, de que engeguin això de la fe … Continua...

Clik here to view.

Dia 453: Descansant a Aqaba

4 de setembre Despertador benvolent que sona amb la calma del lloc on ens trobem. L’esmorzar està inclòs en el preu de l’habitació, així que una higiene bàsica i el canvi de roba es el que necessitem...

Clik here to view.

Dia 454: El desert vermell

5 de setembre Wadi Rum, cap a ell adrecem les nostre motxilles. Alguns diuen que és el desert més bonic del món, altres que no, i uns quants hi ha que encara no ho han decidit. La vall de la … Continua...

Clik here to view.

Dia 455: Tornant cap a Amman

6 de setembre Cap soroll, cap molèstia. És un plaer això de dormir al desert, que en plena nit treguis el cap fora del sostre de la tenda per tal de comprovar que tot segueix allà, que no ha...

Dies 456-460: Tot s’acaba a Aqaba

7 al 11 de setembre 2014 Potser perquè ja portem molts dies. Potser perquè l’energia va justa. Potser perquè el que va justa és l’economia. Potser perquè tenim ganes de tornar. Potser perquè tenim...